Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas. |
|
BalticMiles toob koostöös partneritega turule innovatiivse globaalse lojaalsusprogrammi PINS
|
13. märts 2014
BalticMiles toob koostöös partneritega turule innovatiivse globaalse lojaalsusprogrammi PINS
BalticMiles toob koostöös partneritega turule innovatiivse globaalse lojaalsusprogrammi PINS. PINS põhineb uudsel lähenemisel, kus lennufirma püsikliendiprogramm ja jaemüüjad teevad ühiselt unikaalseid pakkumisi nii igapäevastele ostjatele kui ka lennufirma püsiklientidele.
PINS lojaalsusprogrammi omaniku ja haldaja Coalition Rewardsi tegevjuht Gabi Kool ütleb: “Lojaalsusprogrammiga luuakse ühtne püsikliendivaluuta PINS, mis kehtib kõikide programmis osalevate erinevate partnerite juures. Programm keskendub esialgu Euroopa mandrile ja selle globaalsest laienemisest teistesse regioonidesse teatatakse hiljem. Esialgu lansseeritakse programm Lätis, Eestis, Leedus ja Venemaal, ning lähikuudel laiendatakse PINSi haaret teiste turgude ja programmide lisamisega. Lansseerimise hetkel ületab eri püsikliendiprogrammides osalevate klientide arv 2 miljonit ja see peaks 2015. aasta lõpuks kasvama 5 miljonini.”
Lansseerimispartnerite hulka kuuluvad muuhulgas airBalticu globaalne auhinnatud püsikliendiprogramm BalticMiles ja rida teisi ettevõtteid, näiteks LUX Express, Sushi Silk, airBaltic, Optiline Grupp, Arensburg, GOSpa, Nordea, Viimsi Tervis, Grand Rose SPA, SANGAR, IM Arvutid ja Sokisahtel. Kõik BalticMiles lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid saavad automaatselt uue PINS püsikliendiprogrammi liikmeteks ja nende punktid konverteeritakse suhtega üks-ühele uueks PINS valuutaks. Püsikliendid saavad kasutada oma PINS valuutat ka kombinatsioonis rahaga, et tasuda näiteks lennu- ja bussipiletite või veebipoe ostude eest.
“Coalition Rewardsi tehnoloogia ja töövahendid võimaldavad meil detailselt analüüsida klientide ostuharjumusi, saata välja suunatud pakkumisi ja jälgida klientide liikmestaatust reaalajas, et pakkuda neile hinda, mis kajastab nende varasemat ostuajalugu,” selgitab Hannes Saarpuu, ühe programmis osaleva partneri LuxExpressi tegevjuht. “Me ei pea väljastama klientidele enam erineva taseme püsikliendikaarte, sest kõike seda saab hallata “Minu konto” sektsiooni kaudu PINS kodulehel. Meie broneerimismootorid on liidestatud Coalition Rewards süsteemiga ja LuxExpressi kliendid saavad kontrollida oma kliendikonto seisu vastavalt sellele, kui palju kordi nad on meie teenuseid kasutanud. Teine aspekt, mis meile uue püsikliendiprogrammi puhul väga meeldib, on PINS e-pood, kus kliendid saavad koguda PINS valuutat, sooritades ostusid oma lemmiksaitidelt. See protsess on väga lihtne: klient läheb PINS kodulehele, klikib PINS internetipoe lingile, saab avada programmis osaleva müüja kodulehe ning sooritada ostu otse PINS e-poe kaudu.”
PINS programmi põhitunnus on selle avatus, mis on suurepärane võimalus väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele, kellele ei ole seni olnud võimalik käivitada omaenda püsikliendiprogramm. PINSi abiga saavad nad nüüd osaleda globaalses püsikliendiprogrammis üheskoos suurte jaemüüjatega. See uudne opereerimismudel loob rohkem eeliseid ka klientidele. Programmi toetavad sellised globaalsed püsiklienditehnoloogiale spetsialiseerunud ettevõtted nagu LoyLogic (Zürich, Shveits) ja Comarch (noteeritud Varssavi börsil tunnuse CMR all). Kaubamärgi looja on Amsterdamis asuv Euroopa aasta disainiagentuuri auhinna võitnud LAVA. PINS programmi haldab erinevaid auhindu võitnud ettevõte Coalition Rewards, mille peakorter asub Riias Lätis ja millel on esindused paljudes teistes Euroopa pealinnades, sealhulgas Tallinnas.
Lisainfo:
Aija Liepiņa
Projektijuht
Kommunikatsioonibüroo Nords Porter Novelli
e-post: aija.liepina@porternovelli.lv
|
13 Märts 2014
|
|
|
|
|
 |
|
|