Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.

Eesti Posti juhid lähevad teeninduskuul kliente teenindama
Hea Teeninduse Kuu raames tutvuvad Eesti Posti juhid lähemalt teenindajate igapäevatööga, kasutades saadud kogemusi ja informatsiooni paremate juhtimisotsuste tegemiseks.

„Eesti Post on teenindusettevõte ja hea kontakt klientidega on meile oluline. See on juhtidele suurepärane võimalus saada otsest tagasiside ettevõtte teenindusest, millele tuginedes edaspidi paremaid juhtimisotsuseid teha. Eesmärk on oma silmaga näha, millised probleemid võivad igapäevaselt ette tulla, millised on klientide soovid ja ootused ning kuidas tööprotsesse efektiivsemalt juhtida,” selgitas Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.

Eesti Post teenindab praktiliselt kõiki äriühinguid Eestis ning vastastikune usaldav side seniste ja uute äriklientidega on kindlasti ettevõtte prioriteediks.

"Ärikliendi kvaliteetne kontakt postiettevõttega on esmane ja kõige olulisem samm ahelas, kuidas Eesti Post saab luua oma klientidele väärtust. Saada kiirelt ja konkreetselt teavet erinevate teenuste olemuse ja hinnapoliitika kohta on heas kliendisuhtluses tähtis mõjur,” lisas Kallaste.

Innustatuna eelmise aasta samalaadsest positiivsest kogemusest proovivad teeninduskuul Eesti Posti juhtkonna liikmed erinevaid ameteid – kliendihaldur, kuller, kirjakandja, letiteenindaja.

Eesti Posti visioon on olla klientide kauba- ja infovoogude väärtusahelas usaldusväärseim innovaatiliste lahendustega partner, kasvatades klientide ning enda väärtust. Hea teenindus on Posti igapäevatöös olulise tähtsusega.


Inge Suder
02 Märts 2009
  Kommentaarid