Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.

Uute sõiduautode müük jäi esimeses kvartalis napilt plussi
Tagasihoidlikult alanud aasta uute sõiduautode turul – kahe kuu kokkuvõttes jäädi mullu samale perioodile napi 1% alla – pööras edukaks osutunud märtsikuu müük esimese kvartali kokkuvõttes 1% plusspoolele. Seevastu tarbesõidukite müük on tänavu eriti heas tempos kulgenud, sest kolme kuu järel on müüdud koguni 15% jagu enam sõidukeid kui mullu.

Märtsis müüdi uusi sõiduautosid 1709 tükki, mis on 6% võrra parem tulemus kui möödunud aastal. Kokku on tänavu esimese kolme kuu jooksul klientidele üle antud 4736 uut sõiduautot. Möödunud aasta samal perioodil oli see number 4678. Automarkide edetabeli troonilt ei õnnestunud ka märtsis konkurentidel tõugata Toyotat, milliseid müüdi 271 autot. Järgnesid Škoda 184 ja Renault 131 müüdud sõiduautoga.

Juba kolmandat kuud järjest oli populaarseimaks mudeliks Honda CR-V maastur, millist eelistasid kokku 80 klienti. Järgnesid Škoda Octavia ja Nissan Qashqai, vastavalt 76 ja 69 müüdud autoga. Uusi elektriautosid müüdi märtsis aga 14 tükki.

Erinevalt suhteliselt stabiilsest sõiduautode müügist, jätkub tempokas kasv tarbesõidukite osas, mis näitab ettevõtjate usku majanduse jätkuvasse kasvu. On ju tarbesõiduki ost investeering tulevikku, ja kui nende müük kulgeb tõusvas joones, siis järelikult on kaupa, mida vedada, ja teenuseid, mida pakkuda.

Kokku müüdi märtsis 324 tarbesõidukit ja automarkide poolest eelistati enim Citroeni, milliseid müüdi 60 sõidukit. Järgnesid Peugeot ja Volkswagen, vastavalt 42 ja 36 müüdud tarbesõidukiga. Veoautode segmendis oli 23 müüdud veokiga edukaim Volvo, millele järgnesid Mercedes-Benz 17 ja Scania 15 autoga.
03 Aprill 2014
  Kommentaarid